پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و کالیاری| برد قاطع در سن سیرو
سرخط خبرها

صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد | آماده حضور در آسیا می‌شویم

  • کد خبر: ۱۸۱۸۷۰
  • ۰۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰
صحبت‌های یحیی گل‌محمدی پس از پیروزی پرسپولیس مقابل فولاد | آماده حضور در آسیا می‌شویم
سرمربی پرسپولیس گفت: برد سختی بود اما این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. آماده حضور در آسیا می‌شویم چون آوردگاه سختی است.

به گزارش شهرآرانیوز، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان درباره این بازی و نتیجه به دست آمده اظهار داشت: با انرژی بالا بازی را بردیم. برای ما بازی امروز راحت نبود. فولاد مهره‌های خوبی دارد. نتایج خوبی در قبل نگرفته بودند و انگیزهؤ‌های خوبی داشتند تا امروز امتیاز بگیرند. خیلی امروز دویدند تا فضا‌ها را پر کنیم. پر کردن این فضا سخت بود. موقعیت‌هایی هم در جریان بازی داشتیم و از فضای پشت آن‌ها توانستیم استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که با مشکلات زیادی که دارند برای برد راهی زمین شدند. در زمین حریف کار سخت بود، اما توانستیم ۲ گل بزنیم. از بازیکنانم تشکر می‌کنم، چون زحمت زیادی کشیدند. برد سختی بود، اما این برد را به هواداران تقدیم می‌کنیم. آماده حضور در آسیا می‌شویم، چون آوردگاه سختی است. شاید در فیفا دی برخی از بازیکنان در تمرینات نباشند و این کار را سخت می‌کند، اما تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی انجام دهیم.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: در هر صورت شاید به خاطر این بود که از حق فوتبالیست‌ها دفاع کردم. توهینی نکردم که به کسی بر بخورد. گفتم که ما با سختی به اینجا رسیدیم. از بچگی در آسایش نبودیم. بدون کفش روی آسفالت داغ بزرگ شدیم. هم کار می‌کردیم، هم درس می‌خواندیم و فوتبال بازی می‌کردیم. همه کسانی که به جایی رسیدند از زحمات خودشان بود. آویزان کسی نبودیم و نان بازوی خودمان را خوردیم. درباره این چیز‌ها حرف زدم، اما دوستان به خاطر حمایت از همدیگر صحبت‌های غیر واقع کردند. راجع به مسائل فنی کسی حرفی نمی‌زد، اما روی حواشی خودشان دامن می‌زنند. به این چیز‌ها فکر نمی‌کنیم.

گل‌محمدی درباره شرایط تیم النصر عربستان حریف پرسپولیس در آسیا و هزینه‌هایی که انجام شده، افزود: ما برای بردن و پیروزی می‌جنگیم. یکی از قدرت‌های آسیا ما هستیم و این موضوع را نشان دادیم، اما بحث امکانات و شرایط نابرابری است که از این طرف بوم افتادیم. به سمتی می‌رویم که سال به سال امکانات ما کمتر می‌شود. وضعیت ورزشگاه‌ها عجیب شده است. بلیت فروشی نداریم، تماشاگران نمی‌آید و ... این اتفاقات و چیز‌هایی که گفتم در فوتبال ایران رعایت نمی‌شود. انتظار نداریم شرایط ما با رقبا یکی باشد. خود من مخالف این هزینه‌ها هستم، اما طوری نشود این طرف را از دست بدهیم تا شرایط نابرابر شود.داستان فیل و فنجان نشویم. آن‌ها امکانات زیاد دارند، اما ما محدودیت‌های بیشتری داریم.

سرمربی پرسپولیس درباره تجلیل از او قبل از بازی ادامه داد: از مسؤولان خوب و حرفه‌ای فولاد تشکر می‌کنم که مسیر درستی را انتخاب کردند. ۲ باشگاه اگر حرفه‌ای باشند یکی از آن‌ها فولاد خوزستان است. افتخار داشتم چند سال در این باشگاه کنار مردم خوب اهواز باشم. این خاطرات را فراموش نمی‌کنم و از آن‌ها قدردانی می‌کنم.

منبع: فارس

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->